fredag 10 april 2015

asiatiskt porslin

 Helt oplanerat hamnade jag i en spännande affär som fick mig att färdas till andra delar av världen, för en stund, i alla fall.
Yngst var inbjuden på barnkalas till ett sådant där lek-ställe, som jag normalt sett undviker. Men, nu var det en snäll mamma som bjudit in tio barn på kalas. Jag höll mig i krokarna, utifall att Yngst skulle dippa, med tanke på att han hade en förkylning på gång. Jag fick roa mig själv i tre timmar! Jag började med att titta in i alla spännande och annorlunda affärer. Hamnade på Asia Taste Trade. Så vansinnigt roligt och spännande. Blev helt såld på det asiatiska porslinet. Min man och jag har besökt både Kina och Japan. Det var så kul att hitta en butik som sålde te-muggar, soja-tallrikar, ristallrikar, tekannor osv i Asiatiskt stuk. Gissar av priserna att döma att det är många restauranger som handlar sitt porslin här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar